FULL FART

I lördags var jag och min familj till farmor och farfar för att fira farfar som fyllde 80år. Det va jättetrevligt, älskar verkligen vår släkt, alla har sjuk humor så man klarar inte många minuter utan att skratta. Lite impulsivt bestämde jag och min ena kusin, Emelie, att vi skulle till våla och se Timbuktu. Vi hade riktigt kul och jag träffade lite folk som jag nästan inte sett alls under hela gymnasietiden och det var faktiskt riktigt kul.
I söndags var jag rätt trött och gjorde inte så mycket mer än att kolla på sm på datan och red. Han gick för den delen grymt bra, jobbade bland annat mycket med honom innanför spåret för att checka balansen och jämnheten. En riktig pärla.
Idag har jag jobbat och varit på körkortsteori, nu är jag hos Marie då jag har körlektion halv 8 imorgon, lite skönare att kunna gå upp kvart i 7 än kvart över 5 😅


Kommentarer
Postat av: Anonym

å du klagar på mitt bloggande, idiottttttttttttt

2013-08-13 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0