NÄMEN HEJ

Det här med att blogga är inte riktigt min grej längre, fast nu gör jag det iofs bara för mig, för att kunna se tillbaka typ.
Sist jag skrev så hade jag varit på Timbuktu och sen dess har det inte hänt jättemycket, men en del.
Jag var på ingbofestivalen förra helgen, ngr band som spelar här ute i Tärnsjö, inget stort alltså. Under mina 19år har jag aldrig varit "ute" i Tärnsjö om man ens kan kalla det de hehe, iaf så var det mycket bättre än jag förväntat mig, riktigt roligt faktiskt. Träffade några gamla killkompisar som jag inte träffat sen vi började gymnasiet, så det var riktigt kul. I tisdags tränade jag för Louise och Harry skötte sig verkligen super! Jag är väldigt nöjd med honom och det var roligt att höra att Louise tyckte att det var så stor skillnad på honom. Det var för den delen väldigt bra lydnadsövningar, vilket är precis det jobb som behövs.
Igår var jag mer död än levande kändes det som, kom hem från träningen tolv och bussen går 7.
Nu är jag på väg hem för att snabbt ta mig till stallet, rida, packa, duscha och sedan tillbaka till Uppsala för tidigt imorgon ska vi till Arlanda och sedan vidare till Irland.

Som lite kompensation tänkte jag att jag kunde lägga ut lite urplock av bilder jag har på mobilen från sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0