Eftermiddag på stan

Hade bara en lektion idag, 55min av total bortkastad tid, men jag är glad iaf.
Satte mig på bussen hemåt, sen fick jag sms av Evelina och vi bestämde att ha date på stan, så det va bara att hoppa av och ta bussen tillbaka. Om man bortser från 2h onödig busstid så är det här en riktigt bra dag och jag har inte träffat Evelina på 1.5 vecka typ, så det ska bli grymt kul :). Dock hade jag gärna varit i norrland nu med (haha vem hade tidigare väntat sig att jag skulle skriva det).

Jag satt och kollade igenom massa bilder från i somras igår, lite jag började längta efter kommande sommar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv inte att du längtar till Norrland, du längtar efter Jesper. Jag längtar efter Norrland!!

2013-02-11 @ 17:08:18
Postat av: din ex man

du önskar att du var i norrland med mig right? :')

2013-02-11 @ 18:19:24
URL: http://isabellabergh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0