Harrys andra 120

Jag är inte helt nöjd med min ridning... Nog för att han låg på väldigt mkt (mycket mer än det ser ut på filmen) så skulle jag ha jobbat ännu mer för att få ihop honom, sen så gör jag så han landar i vänster fast han inte ska och det måste jag direkt ändra på! Sånt är inte okej. Med honom däremot är jag grymt nöjd!
Han skötte sig fint hela dagen, blev lite väl stark i 120 dock och fortfarande lite fjanting för det runt om kring, men han är bebis så det är lugnt. Otroligt fin är han iaf, tror verkligen på den här hästen.
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecka sjögren

hej,amanda kan du inte lägga ut några bilder på en av dina antagligen förra sötisar,Munsboro May jag saknar henne så mycket för jag har nyss sålt henne så please lägg ut någon bild 1 eller 2 så kommer jag fortsätta att läsa di blogg .<3<3...
ps:om du inte kommer ihåg det så var det jag som köpte Maysan

2013-02-18 @ 14:34:16
Postat av: Ida Woxlin

Kunde du skriva om hur du tycker det är att tävla på Högbo? :D

2013-02-19 @ 06:26:59
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det ser jättebra ut Amanda! Det enda ni behöver är mer rutin :)

2013-02-19 @ 09:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0