I know that smile has broken a couple hearts

Godmorgon på er!
Jag ska strax ta tag i livet och plugga arslet av mig, gud va roligt.
Känner att jag varit dålig som inte hunnit göra allt det jag skrivit sååå, bättre sen än aldrig:
 
Vad jag tycker om Högbos tävlingar.
Jag har alltid tyckt om att tävla där, stora ytor och välplanerade tävlingar. När det är inomhustävlingar så har dom ett stort och rätt ljust ridhus med trevligt underlag. Ett ridhus till framhoppning, stort är det också, lagom många där inne och allt flyter på. Det är bra parkering, finns uppstallningsmöjlighet under dagen och dom har bra mat.
Jag skulle säga att allt med högbo är väldigt bra, men ska jag klaga på något så är det att det gick lite segt mellan klasserna sist.
Jag ska dit igen nästa helg och tävla, det ser jag helt klart fram emot.
Kan inte få nog av den här bilden, hon är så vacker, min prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0