Träning för Peter Ericsson

Hej på er!
Ledsen för att jag inte uppdaterade igår, datorn var död så tog inte med den till skolan och min mobil dog där, när jag kommit hem och var klar i stallet så orkade jag helt enkelt inte.
Idag väntar iaf träning för Peter, ser verkligen fram emot det! Ska bli roligt med ordentlig träning och Harry har varit väldigt fin den senaste tiden, så det känns bra.
Imorgon så är det också träning som gäller och jag har tänkt att lägga ut mer utförliga inlägg om vad vi gör och varför, eftersom jag uppdaterat så dåligt och för att jag tror att träningarna kommer att vara väldigt givande.
 
Saknar Todd så grymt mycket... <3

Kommentarer
Postat av: Stella

Vad Har du gör märke på din väst?

2013-02-02 @ 13:28:27
URL: http://hoppryttarnas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0