MÅLAREN ✌

Har fått klagomål om hur död och tråkig min blogg är nu, så på begäran ska jag ge det ett försök igen, dock inte som förut, jag är inte intresserad av hög statistik och att få reaktioner.

Just nu sitter jag på tåget till Heby, sen buss hem. Jag har nog aldrig varit så charmig utanför huset innan, jag fick bråttom från jobbet till bussen så här sitter jag, i mjukisbyxor med "DORIS" tryck på rumpan och täckta med målarfärg och x-antal år gamla gymnastikskor som även de är täckta i färg, händerna har också fina fläckar, men har iaf inget kvar i ansiktet ;). Jag sprang ut i regnet bara för att bussen med en roat flinande busschaufför skulle åka förbi mig, så nu kommer jag hem en timme senare, trevligt. Men mötte iaf Engman på station så det var ett +.
Ja som ni antagligen förstår så målar jag på jobbet, jag kände innan att jag kanske inte är den man ska låta göra sånt, men jag var inte helt värdelös.
Jag ska jobba alla dagar utom söndag den här veckan, lite jobbigt men vad gör man inte, time is money. Sen jobbar jag måndag-onsdag nästa vecka och på torsdag åker vi äntligen till usa, shit va skönt det ska bli att komma bort och bara glömma allt ett tag.
Harry går även super just nu och det ser lovande ut på jobbfronten också, så det finns inte så mycket att klaga på.
Men nu ska jag snart ut i regnet, så får skriva något mer senare.


Kommentarer
Postat av: Engman

Jag reagerade inte ens på att du hade ❤mjukisar ❤ hihiiii

2013-06-14 @ 07:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0