SANNINGAR

I brist på idéer kör jag en standard.
 
- Jag skäms över mina gamla blogginlägg, eller ja det räcker med att det går någon dag innan jag skäms över ett inlägg jag skrivit, undrar hur sjutton jag tänkte och hur jag kunde skriva så dåligt. Vill radera allt, men samtidigt vill jag ha kvar det, för hur illa jag än skriver ibland så finns det en hel del minnen på bloggen.
- Om jag skriver fel, även om det bara är i ett sms så måste jag rätta det, jag vet inte varför men jag känner verkligen ett behov av att göra det. Vilket Engman brukar bli lite frustrerad över hehe ;)
- Ett "problem" jag har är att jag antingen verkligen inte bryr mig om en person, även om jag tycker om personen eller också bryr jag mig extremt mycket, sällan något däremellan vilket kan bli väldigt jobbigt ibland...
 
- Jag sitter hellre i en buss bredvid ett gråtande barn i 2h än ett gäng killar(kan också vara tjejer men det har aldrig hänt mig) som pratar om deras spel som om det är de absolut mest intressanta i världen och tror att dom har så mycket högre intelligens än alla andra, det tycker jag är 100ggr jobbigare.
 
- Disneyfilmer kan vara bland de bästa som går att kolla på och därefter actionfilmer, Lejonkungen är ju underbar.

- Jag älskar att jobba - även när det är vidrigt jobbigt och jag helst skulle vilja sova.
 
- Något jag har extremt svårt för är att säga nej till jobb och uppgifter, tex så cyklade 2mil för att endast fodra ett gäng hästar, när det egentligen inte var arbetsdag för mig. Har jag tid så kan jag inte säga nej, det går inte.
 
- Om jag får chansen att testa klippdykning så skulle jag bli hur glad som helst, tänk att stå på en höööög klippa, titta ner, ta sats, springa och kasta sig ut. Måste vara en galet cool känsla.
 
- Jag längtar väldigt mycket tills jag och Lotta ska hoppa fallskärm, 17 dagar kvar!!
 
- När jag var mindre ville jag ha en minigris som skulle heta Elvis
 
- Jag har inte haft en kjol på mig sen jag var jätteliten och mamma tvingade mig, det kommer aldrig igen ske att jag skulle ha det på mig, aldrig. Skulle inte ha klänning på mig heller om jag inte blev tvungen ibland.
 
- Converse kan vara de enda skorna människan lyckats med, och löparskor.
 
- Mina sanningar är så dåliga att jag nu ger upp
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah ja man fattar ju intw
Inte*****

2013-06-16 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0