KÄRA LILLA HÄST JAG ÄLSKAR DIG

Finns det något bättre än att komma till stallet och mötas av en lyckligt gnäggande häst som skyndar sig till grinden och väntar på att jag ska hämta honom <3
Min mysiga lilla häst, tog in honom direkt och gosade med honom i en timme innan det var dax för lunchhö. Det är svårt att tro att man inte fick pussa honom när han kom, med tanke på hur mkt han tycker om att gosa nu. Det är omöjligt att göra annat än att älska den hästen, så otroligt go.
Svullnaden på hans ben är nästan borta nu, lite lite kvar, längtar så galet mycket efter att få rida honom igen.
Nu ska jag plugga arslet av mig och sen ska jag träna, var verkligen jättelat förra veckan så det blir hårdträning nu, märks så tydlig skillnad på mina knän, min rygg och typ varenda liten led i kroppen när jag tränar och när jag låter bli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0