WHERE ARE YOU HEADING?



Universitet - något som gör hjärnan kaos och jag ska inte ens börja nästa år haha...
Jag har ingen aning om vart jag vill, Lund, Uppsala, Göteborg eller Stockholm? 
Det spelar ingen större roll just nu heller, men pengar spelar stor roll. Antingen får jag skaffa mig en rik kille (ha ha) eller så får jag spara. Jag har ju redan skrivit ett långt inlägg om min panik, nu kommer ett inlägg om mina tankar just nu. Jag försöker lägga upp en budget, hur mkt jag varje månad betalar för Harry + transport, hur mycket jag skulle kunna spara och vad jag ska göra med pengarna jag kan spendera. Jag räknade lite igår och om jag sparar 4000 av min lön varje månad, så får jag lite snålt med pengar att röra mig med, men då har jag sparat ihop tillräckligt med pengar för ca 2år med Harry, när jag ska börja plugga. Man blir lite skadad tror jag, av ridsporten, jag räknar med att ha 80-100 000 sparat lite beroende på hur bra jag sköter det hela, det är pengar man skulle kunna göra väldigt mycket roligt för och jag tvekar inte ens på att lägga allt på honom. Det är ju lite sjukt egentligen, what one does for her horse haha. 
Sen är det bara dom där andra fyra åren, men det problemet tar jag senare. Livet känns iaf lite lättare nu ;)


Eller ska vi kanske ta teknisk fysik på Chalmers, men ja gud va kul! 
Nej civilekonom får det bli och vart visar sig. Lund vore ju så kul, men så väldigt långt från familj och många vänner... 


Du skulle bara veta hur värdefull du är lilla häst och allt jag skulle göra för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0