-

Det var inte igår det uppdaterades här direkt. Jag jobbar på med Harry, filar och filar på detaljerna, han blir bara allt större och hoppar bättre. Nu hoppas jag bara att myntet hamnar på plats och han går lika bra på tävling som när jag tränar, för då hoppar han så jag nästan flyger. Det är ett evigt kämpande med honom, men jag kan bara inte släppa honom, det ska bli bra. 
Idag rullar transporten mot skästa för att träna för Louise, det ska bli kul att visa vad som hänt med honom senaste veckorna och jag hoppas vi kan komma på hur vi ska få ordning på resten.

I övrigt har jag umgåtts med vänner. Tog en spontan sväng till Evelina i helgen, åkte ut till en sjö och pratade om livet, en sån stund som man värdesätter lite extra mycket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0