GULD

Igår kom mamma till stallet och hjälpte mig när jag skulle rida, det resulterade i det bästa passet någonsin.
Ettan är väldigt energisk, energi så det skulle räcka åt flertalet hästar, pigg och på. Målet är alltid att få henne lugn och avslappnad, men igår blev det på en helt ny nivå. 
Hon är oerhört känslig, så små förändringar gör stor skillnad. Jag har lite problem med mina skulderblad, därav mina kiropraktorbesök, det börjar bli bättre. Men iaf, dom släpper lite, vilket gör att axlarna faller lite framåt, har inte riktigt tänkt på att det var orsaken innan. Men när jag fokuserade på att skjuta in skulderbladen, så blev det en annan häst.
Allt flöt på så fint och lugnt, nu gäller det bara att hitta den känslan varje gång och jobba vidare därifrån, men det känns verkligen på topp just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0