onsdag

Hemma nu då, lite lagom skönt sådär.
Hade grymt kul med Rebecca igår, underbart att träffa henne, verkligen evigheter sen! :).
Nu ska jag ta och göra lunch innan det är dags att åka till stallet, funderar även på att träna lite...
Dock bör jag nog inte springa, vill inte att jag ska få mer problem med höften än vad jag redan har,
speciellt inte nu innan greva.
På tal om greva, fan va jag längtar, ska hoppa la+5 på fredag, la msvb lördag och msvb på söndag :). Kommer att träffa typ alla, och jag kommer äntligen få träffa Hanna och Elin! :D har inte träffat dom sen björkvik eller ja då träffade jag bara Hanna och det va ju typ i ngn enstaka timme. Så det ska bli grymt kul.


Munsboro Cocoa <3

Kommentarer
Postat av: määäääääääändiiiiien (världens bästa amanda)

du kan ju döda att greva ligger så långt bort! :o annars hade ja lätt åkt o fotat alla soetingar! <3

2011-04-13 @ 16:30:54
Postat av: Eliiiiiiiiiin

Det kommer bli GRYMT att träffa dig mandaaa! :D <3

2011-04-15 @ 11:08:56
URL: http://eelinggustafsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åhh kakan, hon red jag iprincip varje dag när hon stod på ridskolan här :')

2011-05-08 @ 21:59:48
URL: http://hjarterdaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0