rubrik

Träningen igår gick galet bra!
Hoppade s bågar, distans in i komb mm, väldigt mkt tekniskt.
Hoppade en bana på msvb höjd och Toddan bara lekte över!
Någonting har hänt nu de senaste veckorna, känslan har liksom bara kommit, haha.
Jag har fått väldigt lätt för att se avstånd, han kmr perfekt, hoppar perfekt, lyssnar och går super på marken.
Finns verklkligen ingenting att klaga på, han är bra underbar! :)

Hade ingen matte idag heller så jag kunde sova en timme längre,
och nu sitter jag i bussen som snart är i heby så jag får snabba på lite.
Kan ju även nämna att jag träffade bitch-Erika efter skolan igår :).

Livet känns jävligt underbart nu och det går även framåt med Calle, och ÄNTLIGEN har
ridbanan tinat så jag kan börja hoppa henne oftare.
Nu är jag inte lite taggad för årsta-runsten och grevagården! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0