Dagen

Dagen har fan varit grym!
Träffat underbara människor, bla Evelina, Maja, Rosanna och Lovisa, mf'
alltså shit va Rosanna är knäpp alltså! haha älskar människans humor, grymt kul hade vi :')
Sniglar, proppar och fingertak, seriöst helt sjukt nice tjej :D.
Todd va ju UNDERBAR som alltid! <3
Clintan va jättefin och Elsa red honom grymt bra :)
Maja är typ fettsöt! Haha blev så glad när jag såg inlägget på min fb, så gulligt!
Evelina va störd som alltid och gjorde mig en "turfläta" haha eller otur kanske? hmmm... haha love ya ;)
Sen när jag skulle besikta Todd och veterinären ropade "Vänd!" så vände han på en 5öring, jag va inte alls berädd ;o haha bra med en ponny som kan vända på kommando ;)

Det negativa var dock vädret, fast asså det är ändå lite kul med regn.
Framhoppningen va lite kaos först, men det blev bättre. och en sak jag inte tänker nämna ;)

Men TACK för dagen, det va härligt som sjutton!
nu väntar jag bara på att fotograferna ska slänga ut lite bilder :)
lml


Kommentarer
Postat av: snigelmördarn

du kan va knäpp :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:

2011-08-08 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0