En fråga, ett svar

Någon skrev på fb och undrade om jag kunde skriva lite om hur jag lärde känna Alle.

Here you have it, jag och Alle har känt varandra i många år, i 8år tror jag.
Vi tränade mkt tsm, va mycket på samma tävlingar och tävlade för samma klubb.
Vi började prata, skriva osv osv, vi blev vänner snabbt.
Alle är nog den vän jag haft längst, iaf av de som står mig närmast.
Jag berättar allt för honom, min bror och min bästavän.
Otroligt glad över att ha honom, kan alltid prata med honom om jag behöver, en sann vän.
<3


Kommentarer
Postat av: erikisen

Kul att du tog den fulaste bilden på honom!

2011-08-16 @ 10:21:37
Postat av: Amelie och Malin

Nice blogg :)

kram

2011-08-16 @ 10:30:50
URL: http://somethingyoulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0