Ord kan göra så mkt...

Ni vet nog alla mina låga förväntningar på stilbedömningen på SM och måste säga
att jag (trots att allt kändes super när jag red) blev chockad över vad Markne sa.
Att han av alla sa "Du hade jättebra rytm genom hela banan, bra blick, tempo, mjuka händer och det syns verkligen att din ponny litar på dig. Och om du ska ändra på något så är det bara att du drar tillbaka skäneln lite ibland, men annars var det jättebra", haha jag blev väldigt förvånad som sagt, trots att jag var överlycklig för rundan och känslan,
men var ju inställd på att få en hel del kritik ;) inte att jag skulle få 3e bäst stil av alla c-ponny ekipage x).
Men missförstå mig inte nu, jag är fortfarande emot stilbedömning, iaf om det ska påverka hur det går,
men om det är så som det var nu, att det bara har med startordningen att göra så är det lugnt.

Fick även höra massor av gulliga grejer om mina rundor från lite olika håll och blir verkligen otroligt glad :D
Sen vill jag bara säga till er som undrat, att det är helt lugnt att komma fram på tävling och snacka, blir bara glad,
för det är ju bara kul för mig att veta vilka mina läsare är! :D
Har faktiskt lärt känna flera personer just genom bloggen, bla Isabella som nu är en av mina närmsta vänner :).


Kommentarer
Postat av: egget

hur lärde vi känna varandra ens???? typ genom bdb eller nåt hahahahha. fett söta

2011-11-14 @ 21:30:56
Postat av: Madde

Såg eran ritt. Eller fler än en tror jag. Tyckte att det såg jättebra ut, och det här kommer verkligen från hjärtat. Du och Todd är så fina tillsammans!! :)

2011-11-17 @ 21:51:19
URL: http://teammagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0