Förändring

Nu från och med imorgon, så kommer det bli ändringar här.
Jag kommer göra tidsinställda inlägg på morgonen som kommer ut lite spritt på dagen, bara göra ngr "live"inlägg om dagen (ni kmr inte märka av det direkt).
Sen ska datan åka in i garderoben eller nått på kvällarna, för nu ska jag fan ge allt i skolan.
Måste skärpa mig och tvinga fram motivationen...

Kände att jag behövde skriva det där. Ha det svart på vitt liksom.
Det kommer upp en gästbloggning om ett tag, sen kanske nå mer.
Om hur det går på träningen med lothar får ni veta imorgon för jag måste plugga...


Kommentarer
Postat av: Anonym

datan i garderoben , hahah gör som mej.. :(

2011-10-26 @ 14:33:48
URL: http://hilllaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Amanda

angie kan du lära mig oxå göra sååå?

du får fan döda mig om ja inte pluggar ikväll!

UTAN GODIS

2011-10-26 @ 14:59:18
URL: http://ht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0