Glöm inte

Okej här kommer det...
För att delta i tävlingen måste man göra följande:

  • Kopiera bilden (längst ner i inlägget)
  • Lägga ut det på din blogg, alt. om man inte har det så på sin facebook
  • Även ha med en länk

När du gjort det:

  • Kommenterar du antingen i detta inlägg och med ett mejl ihop med följande...
    (eller så skickar du bara det i mejlet, men vill gärna veta ungefär hur många som deltar)

Vad tävlingen går ut på:

  • Du ska mejla en text till mig, om en viktig stund i ditt liv, ledsam eller lycklig.
    Jag vill att du verkligen ska förmedla en känsla.

Jag måste veta vart du lagt ut bilden och länken, och du måste mejla om en stund som betyder något för dig.
Det behöver inte alls vara långt, bara du får fram det du vill.
Jag kommer självklart läsa ALLA och välja ut de jag tycker är bäst, sen så ska jag be några vänner att hjälpa mig välja ut de bästa.
Och iom det så kommer det som sagt inte spela någon som helst roll om du känner mig eller inte.

Mejla mig: [email protected]
Med rubrik/ämne "Tävling"
Priset fungerar till C och D-ponny, även storhäst...
Söndagen den sista oktober avslutas tävlingen, MEN jag vill ha
in det så snabbt som möjligt, SENAST sista oktober.

PRISET ÄR:


Om något är oklart så hör av er.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ska den viktiga stunden ha med hästar att göra eller kan det vara vad som helst? :)

2011-10-25 @ 12:08:50
URL: http://bellaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0