Pessoa

Igår skrev jag mina åsikter om Kingslands kollektion,
nu kommer de om Pessoas.

Jag gillar faktiskt Pessoas, de är väldigt stilrena, vilket jag uppskattar.
Det ska inte vara överdrivet utan enkelt och snyggt.



Jag gillar loggan, den är rätt liten och enkel, inte störande som en del av kingslands märken kan vara.
Den tredje tröjan älskar jag, sjukt snygg! Den har jag faktiskt beställt :).
Dom är liksom intressanta trots att att det är lite "mattare" färger, speciellt första och tredje bilden.

(klicka på bilderna för att se dom större)

Kommentarer
Postat av: danielle

hej.

vart köpte du den koftan/tröjan ?

den var sjukt snygg!

kram

danielle

2011-10-14 @ 13:13:24
URL: http://elitryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0