cha cha bloggen kissie här!

Nä men nästan så! :D
Men jag heter iaf Isabella Bergh och är 15 år och är Anger's tvillingsyster :')
Nu tänkte jag inte köra de gamla vanliga att sitta och berätta om mig och om mina hästar osv... pallar inte de ;)
Men jag tävlar iaf också och de var så jag träffade och började snacka med Anger. Har en c-ponny som jag tävlar msv a med och en storhäst som jag tävlar 120 på just nu. Och jag bor i Sundsvall och är stolt norrlänning ;)
Men så här är de, jag och anger är inte riktiga tvillingsystrar ;) Vi är bara SJUKT lik varandra!
När vi båda var nere i Helsingborg på SM/MHPC så först på ryttarfesten så frågade en om vi var tvillingar, båda kollade på varandra och började typ skratta och sa nej ;) Och då sa dom: men ni måste ju iaf vara systrar!? haha men nej ;)
Sen när anger skulle gå iväg och prata med ****** så stannade jag var vid Todds box där hennes mamma,syster och alexander (sandbring) mamma var och alla kollade väldigt konstig på mig och pratade med mig precis som att jag var amanda haha. Sen frågade hennes mamma tveksamt: vart är amanda...? och då pekade jag på henne och hennes syster och alexander mamma började skratta och trodde jag var amanda, haha ;)

Amanda:

Jag:


Amanda:


Jag:


Även idag när Dennis (en kille i min parallell klass) fick prata med Anger så undrade han vem de var och då visade jag en bild på henne på facebook och han ba: men de där är ju du...? hahaha ;)) Jag har gått i samma klass som han i 3 år och han ser ingen skillnad...


XoXo
Isabella Bergh eller nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0