Kommentar

Sandra om (::

Såg dig! Tänkte gå fram och prata men vågade inte, haha ;)
Skulle du tycka det var kul att bloggläsare kom fram och pratade eller bara pinsamt? :)
Ska jag våga gå fram nästa gång? ;)

Det är klart jag tycker det är kul! :DD
Har fått liknande frågor förut och självklart är det bara att ni kommer fram,
hur kul som helst ju :D Så jag tycker absolut att du ska våga nästa gång :))
Ni vet Isabella Bergh, henne började jag faktiskt snacka med tack vare någon kommentar
hon skrev här på bloggen, efter den började vi kommentera varandras bloggar,
sen skriva på fb, träffades sen på tävlingar och nu är hon en av mina absolut närmsta vänner :D (y)


Kommentarer
Postat av: din man (y)

WIIIHOOO LÄNGE LEVE BLOGGANDET! :'D

2012-02-20 @ 16:23:03
URL: http://isabellabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0