LÄRARE, FINNS VERKLIGEN ALLA SORTER...

Kom nyss hem från skolan och känner bara suck...
Vissa förstår jag mig inte på, hur kunde dom bli lärare??
Kan verkligen få en att tappa all motivation. På matten idag, jag klarade inte av att lyssna på vikarien
det bara gick inte, dryg. Sen alltså jag TÅL INTE mattelärare som har genomgångar med powerpoint(!!),
ursäkta mig, men det blir 40 gånger mer begripligt och lättare att förstå om ni skriver på tavlan...
Visst i andra ämnen, men INTE matte. Som att det inte är svårt nog med matte d som det är.
Där på powerpointen så ser man en massa formler och uträkningar, läraren kör i 180 och man ba "vänta vad sa du? vad stod det, hann inte se? hallååååååå". Efter ett tag pallade jag inte längre, headset i öronen och läste i boken. Ärligt, lär mig bättre själv. Längtar tills min ordinarie lärare kommer tillbaka.
Tack och lov så när jag läste i boken och sen försökte guida mig själv så hade jag ganska lätt för det.
Ska snart sätta mig och plugga lite extra. Men när lärare är så där så bara tappar jag motivationen,
men det har gått för lång tid för att ge upp nu, gjort mer än halva tiden i gymnasiet, bara att fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0