SANNINGAR, POPULÄRT BLOGGÄMNE?

Känns som att väldigt många bloggare kör på sanningar just nu, gjorde ju själv det för några dagar sen.
Är det något ni tycker är kul? Personligen tycker jag iaf att det är roligt att läsa, så nu när jag ändå bara sitter här och inte gör något vettigt, så tänkte jag att jag kunde dra några till, sen får det nog vara bra för ett tag.

  • Jag är extremt mobilberoende, kan inte vara utan min kära Iphone, det är bara när jag rider, tävlar och skriver prov som jag inte rör den, annars är den alltid alltid alltid med mig. Får typ abstinens utan den, helt sjukt. Dock så kollar jag den inte så ofta när jag är med kompisar, eller ja, det beror lite på vilka.
  • Jag lägger ofta till ord som fett, grymt, sjukt, galet och redigt när jag ska beskriva något.
  • Musik är viktigt för mig, lyssnar typ hela tiden, i stallet, bussen, när jag bloggar, på rummet, när jag rider, nästan alltid. Kan ju även tillägga att jag nöter låtar, nöter och nöter tills jag är extremt less på dom, sen går det ett tag och så börjar jag igen haha.
  • Jag älskar matlagningspogram haha, masterchef (y)
  • Älskar att gå på bio, kolla på filmer och serier
  • Jag har SJUKT MÅNGA TRÄNS, verkligen massor
  • Jag föredrar Pessoas kollektion framför Kinglsand, Kingsland bara sjunker mer och mer i mina ögon, inte alls lika fint som förut och det som är fint är typ kopior av andra märkesgrejer, som är mkt större.
  • Jag tycker verkligen inte om HV Polo, bara skriker kopiaaaaaaaaa, sen när hööks började sälja det så blir det ännu större kopia-faktor. Då hööks är känt för att kopiera de stora märkenas grejer.
  • Många av mina kompisar säger "han" när det ska vara "honom", något jag störde mig på förut men nu vant mig vid och bryr mig inte alls längre, dock har jag kommit på mig själv att vara påväg att säga/skriva han ist för honom, vilket inte är okej haha.
  • Jag skulle velat fått Todd direkt när han kom till Sverige och haft honom och Clintan samtidigt :)
  • Jag skulle vilja bo i USA i några år, typ New York.
  • Jag är väldigt lättpåverkad av dialekter, en timme i telefon med Isabella och jag snackar norrlänska, några dagar på meeting och jag snackar allt från norrlänska, göteborska, linköpingsmål, dalmål osv. Blir också en fin blandning av de alla, hahaha ni skulle hört mig på ute-SM.
  • Folk brukar skratta när jag säger "kanske", tydligen uttalar jag det annorluda x) säger typ "Kan-sche" med ganska mycket 'ch', även när jag säger "åka fram" och "mula".
  • Jag är ganska klantig, går alltid rakt in i saker, halkar omkull och lyckas hälla saker/få saker hällda på mig x)

haha nej nu vet ni nog med konstiga saker om mig haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0