Bli nu ett med mig darling jag vet att vi kan

Här ligger jag i min säng, hur trött som helst.
Har inte blivit så mycket sovande under veckan som varit, har hela tiden varit något och jag har inte kunnat sova ut, så det blir nog en tidig kväll för mig. Gick upp rätt tidigt idag då vi skulle åka till ridhuset, hoppade för första gången sedan slutet av november, helt underbart att göra det igen. Både jag och Harry var helt lyckliga, märkte också vilken enorm känslighet min fina fina fina häst har, så små grejer i min ridning kunde ändra så enorma grejer hos honom, rörelse, inställning och språng. Det blev så väldigt tydligt, den här hästen kommer lära mig massor.
Har en film också som jag ska försöka lägga ut, men det har krånglat lite så det kanske tar ett tag, vi får se.
Sen jag kom hem så har jag bara legat här, kollat på film och snackat med Bella i telefon.
Kände att jag borde uppdatera mer, men jag har verkligen varit så slut både psykiskt och fysiskt så har inte haft ork.
Nu spelas Stiftelsens Vart jag än går i högtalarna, har av någon anledning blivit helt beroende av den, det är inte ens min typ av musik egentligen.
 

Kommentarer
Postat av: Harrys ägare

Jag vill se film på Harry

2013-01-28 @ 13:31:57
Postat av: Anonym

amanda du är bara fet kär just nuuu!!! :')

2013-01-28 @ 13:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0