GODMORGON

Gårdagen var minst sagt givande, bra övningar och bana som filmades, som vi sedan fick analysera ihop med Louise. 
Var väldigt säker redan innan på vad jag skulle se på min egen ritt, men alltid intressant att se det på film och diskutera med andra, det är ju även väldigt lätt att missa någon grej man gör, om man inte kollar på sin egen ridning. Dock är jag väldigt självkritisk, så min bild brukar stämma hyfsat bra med verkligheten hehe.

Han har dessutom skött sig väldigt bra här, det var bara när jag skulle ge natthö igår som han trampade lite. Blev dessutom väldigt lycklig när jag kom, gav honom mat, vatten och gosade. 
Imorse var han hur lugn som helst och det såg ut som att han inte har trampat runt en massa heller, känns skönt.

Så himla härligt folk här också, kände ingen som skulle vara med på kursen, visste dock vilka två var, men har tidigare inte sagt mer än hej. 
Det är alltid kul att lära känna nya människor, speciellt när det verkligen fungerar direkt och det är hur bekvämt som helst. Jag är ju av någon anledning lite speciell så, det är som att jag omedvetet väljer personer som jag är väldigt social med och andra kan jag liksom vara bara tyst och "blyg".
Så det är väldigt roligt.

Nu väntas frukost och sedan ska Harry få komma ut en sväng.


Bra med en kort ryttare så man kan vila huvudet på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0