LITE OM HELGEN

Tänkte lyfta fram några positiva punkter från intensivkursen och även skriva lite allmänt. 

- otroligt genomtänka övningar
- alla fick verkligen tid, ingen glömdes
- pedagogiska förklaringar, många bra tankar och analyseringar
- ALLA ponnyryttare hade väst på sig, helt klart värt att lyfta fram. Bra!
- härliga personer
- god mat 
- Louise Haaga... Underbar människa, grym tränare. Tack för all hjälp.

Allt känns så himla bra och jag är jätteglad att jag anmälde mig till kursen. 

Jag har inte tränat regelbundet för någon på väldigt länge, dels för att jag inte riktigt hittat ngn som det blivit helt 100 med. Förutom Emma Kåbring, men det är lite svårt att hinna med att regelbundet åka till skästa ihop med jobb och restid. Men kommer antagligen åka dit lite i vinter så får någon av dom köra med mig ;).
Det känns väldigt bra att verkligen ha en tränare, som dessutom är så engagerad och man slipper allt som har med falskhet och skitsnack att göra. 

Min dator har ännu inte velat fungera som den ska (dags för en MacBook kanske, vore bra men dyrt...), men om den inte ger sig snart så får jag väl rita lite övningar på papper åt er som efterfrågat haha..

Alltså Harry... han lyckades knyta upp knuten, lägga grimskaftet på överläppen, balansera den, vilket han tyckte var väldigt roligt och kastade sedan iväg de.


Min älskade häst, när jag skulle gå ut och gå med honom igår så låg han först ner och vilade, men när han såg mig så flög han upp, alldeles lyrisk över att se mig. Jag tog på honom grimman och han var väldigt laddad, vi gick en rätt lång sväng. Tänkte att äsch vi springer lite, jag behövde få upp värmen i mina värdelösa knän och han var speedad. Det tyckte han var väldigt roligt, men efter ett tag (vi blev båda lite övertaggade hehe) så blev det lite för roligt och han började bocka. Tur att han är ganska väluppfostrad så jag kunde hejda honom snabbt, sedan kunde vi fortsätta utan problem. 
Det var ju lite gulligt ändå, fast han får inte göra så, lite för riskfyllt.

Kommentarer
Postat av: Engman

Macbook pro skaffa!! Bäst

2013-11-12 @ 06:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0