Hiss och diss

Vi börjar med en diss och den går till dessa stövlar:

Jag vill inte att någon tar illa upp, det passar säkert någon.
Men jag personligen skulle aldrig ha dessa på mig, då jag vill ha mina saker stilrena.
Jag har överlag svårt för djurmönstrade saker såsom väskor, byxor, kavajer osv.
Det är inte min stil, men passar självklart in i andras stiler.

____________________________________________________________________________

Däremot en hiss till denna:

Hur smart är inte den här?
Jag tkr det är så drygt att bära vatten då jag alltid lyckas hälla en hel del på mig själv...
Så tkr verkligen den här är smart, något att införskaffa (fyi mamma) ;)

Kommentarer
Postat av: Sandar

håller helt med dig där i din diss, de är verkligen ingenting jag själv skulle falla för :)

2011-08-17 @ 16:43:30
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0