Märkeskläder

Är det bara jag som blir tokig på folk som går runt och kallar sig för "märkesbögar", men inte är i närheten av det egentligen?
För att vara "märkesbög", så ska man så gott som bara använda märkeskläder.
Man ska ha flertalet märkesplagg som kostar en hel del, sen fungerar det inte med vilka märken som helst heller.
Du kan inte ha en... låt oss säga en björn borg- och en peak-tröja och kalla dig själv för märkesbög.

Jag stör mig speciellt på dom som först snackar skit om folk som faktiskt är "märkesbögar" och sedan låtsas vara en själv. Sånt gör mig irriterad.
Det är ju absolut inget fel att inte ha en massa märkeskläder liksom, men att låtsas vara ngt man inte är, det är bara drygt, för alltså, vi ser ju vad ni har på er, vi ser om det är märkesplagg eller inte.
Vi bryr oss inte speciellt mkt, men gå inte runt och kalla er märkesbögar om ni inte är det ;).



Kommentarer
Postat av: Marie

Är det Martin som går runt och irriterar dig :)

2011-09-28 @ 19:57:54
Postat av: berit

jag är en bög ibland <3333333

men det gör bara att jag älskar dig ännu mer heheheh hihihiih:$$$

2011-09-28 @ 21:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0