Och så här får det bli

Jag är rätt nöjd med den här designen, speciellt med tanke på att jag inte har photoshop, så det får bli den ett tag framöver.
Haha Hanna smsa mig, först skrev hon "Byt INTE design!! Jag älskar headern du har nu"...
Sen la jag ut hela den här och då skrev hon "okej, DU MÅSTE HA DEN NYA!" haha så söt.
Strax efter det så smsa Amanda "Byt till den nya designen, nu".

Nu ska jag äta och sen cykla till stallet och fixa allt innan vi åker på träning :).
Senare ikv så ska jag, beroende på när vi kommer hem, kolla på 8miles, fatta inte hur jag INTE har sett den :o
1. jag älskar att kolla på film.
2. jag älskar eminem!
Även fixa lite med fysiklabben och börja tänka ut hur jag ska göra Hannas design ;).
Kom på att jag glömde svara på en fråga om vem jag tränar för, det kommer ett inlägg om henne när jag kommer hem :).


Har förresten beställt den här nu :D.

Kommentarer
Postat av: angie hahahah, nej. engman menade jag

bra gjort bert, man ska lyssna på kung amanda.

2011-09-14 @ 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0