SVAR

Amanda, jag har en fråga :) Rider du alltid i din JW hjälm? För alla säger att den är dö varm på sommaren.. Men jag funderar på att köpa en sån,, eller en ayr8 leather look, men vad tycker du om ayr8?? Kan man ha den i både hopp och dressyr? jättetacksam för svar <3
 
Ja jag rider alltid med JW, jo visst är det varmt på sommaren, men personligen tycker jag den är snyggast då den är stilren och funkar alltid, de flesta andra hjälmar är populära ett tag, tills folk inser att dom va nog inte så snygga ändå. Fast jag funderar på att köpa mig en gpa att rida i hemma.
Vad det gäller ayr8 leather look så tycker jag den är jättesnygg och skulle jag inte ha mina jw hjälmar så är det en sån jag skulle köpa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0