FAN FÖR ER ;)

Ni är fett tråkiga mot mig.. :(
(gråter)


Tänkte iaf berätta lite om mig för er som inte vet vem jag är, men de hoppas jag alla vet för vem vet inte vem anger är gift med lixom? Jag heter oxå Amanda som ni måste ha fattat, är 15 år men fyller 16 på julafton... och ja, är väldigt otrög o oknäpp hahah! Anger kallar mig för manda så då har de blivit att jag är manda hela tiden typ. Det är dock bara hon som får säga manda, annars hatarrr jag det. Skriva går bra, men om ngn annan än anger säger det blir de typ halshuggning på plats!

Aja, just nu har jag ingen pålle. Dponnyn Chiquita åkte för ngn vecka sen men på måndag ska en storhäst besiktas, och går han igenom är han min sen. Så de kommer jag helt 100 berätta om eftersom anger är bland turkarna ett tag nu! :)


schtoor hest

Och förrästen så orkar jag inte skriva nåt mer haha, det var jobbigt :) Men skriv för *pip* vad ni vill läsa om. Ni vet, jag vet allt om manda! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta lite om vilka hästar hon har/haft.

2011-08-18 @ 20:10:40
Postat av: Lovisa

*Sålde du din D-ponny ?

*Vilken klubb tävlar du för ?

*Vart bor du ?:)

2011-08-19 @ 00:03:52
URL: http://lovisajagrellohlsson.blogg.se/
Postat av: Isabella Bergh

Berätta mer om din storhäst och varför du fastnade för han osv:)

2011-08-19 @ 00:12:21
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0