Svar

Hur fick du tag på dina hästar? Köpte du dom av han som har munsboro? :)

Svar: jo det kan man säga, vi har köpt flera hästar direkt från honom, Denny, majsan, kakan bl.a.
jag testade denny när han tog hit honom, men majsan och kakan testade jag hos honom på Irland, men majsan hade hade han sett ut till mig redan innan och hon passade mig väldigt bra så sen fortsatte det.
Jag har varit där mkt och tränat, har verkligen fått ridit alla typer av hästar, har många historier som jag kan berätta :)

Calle såg lena ut till mig, padriag kom med henne till Sverige och vi köpte henne, man föll pladask för hennes skönhet och personlighet, dock va hon inte en så bra hopphäst som vi hoppades på men jag älskar henne obeskrivligt mkt!

Sen Todd, vi hade bestämt oss för att köpa en till ponny, jag testade kanske 5 hästar? Jag testade några nya irländare som kommit till lena, jag gillade en rätt mkt men den va så grön och jag hade inte mkt tid kvar på ponny och jag hade ändå växt ur henne nu. Sen testade jag sligo pass och micis diana, jag gillade båda men speciellt sligo och vi tänkte köpa henne, men det blev inte så. Sen fick vi veta att Todd skulle säljas så Lena tog hem honom. Han va ju skitjobbigt att komma upp på och inte så kul på marken, men språnget hade han! Så Todd blev det. Och efter att en rejäl avflygning i backen, besök på sjukhuset och hårt arbete så har vi hittat varandra och han är världens snällaste, lätt att hoppa upp på, rolig att rida på marken och grym i hoppningen :)

Det blev ett rätt långt inlägg men hoppas ni gillar de ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

sorry, massa tjat men hur får man tag på lena eller han i irland om man vill provrida nån? :)

2011-07-31 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0