B-ponny tiden :)

Kollade igenom lite bilder och var bara tvungen att dela med mig av de här bilderna x')
Munsboro May <3

Hahaha shit va liten xd
Tror det här var första tävlingen :)


HAHAHAHA dör av skratt xd
Så jävla ful och så grymt dålig matchning av grejer x)
Majsan är gullig iaf ;)


Msvb i heby :') hahaha vackert... hoppa kan hon iaf ;)


Msvb i näset :)


oxå msvb i näset. shit, den där ponnyn alltså <3


Heby ;) va fint jag doppade tårna :p

<3


Hahahaha :') den här bilden tyckte jag va väldigt fin när jag tog den xd





Första placeringen i msvb :)






Kommentarer
Postat av: eliiinpeeeelin

Naaaaaaw!

2011-10-12 @ 16:33:03
URL: http://eelinggustafsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej :) Skulle inte du kunna lägga ut lite gamla bilder på Kakan? :D Hon stog här på Bräcke ridklubb förut och en av oss som bloggar på teambracke.blogg.se red henne jämt när hon stog här! :)

2011-10-12 @ 16:38:11
URL: http://teambracke.blogg.se/
Postat av: bert

sådär matchar ju typ jag nu ..........

2011-10-12 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0