failbild

Manda sa att jag borde lägga ut failbilder,
har typ bara en men ah, det är bara att skratta åt mig, kan inte annat än att göra dsm...


Det här va i Edsbro för några år sen, hehehe...
jag vet att jag håller i tygeln på bilden, men släppte precis när bilden togs.
Håller aldrig kvar... Iaf så kvar Clintan verkligen jättefin,
fram till det där hindret, då han precis i uppsprånget insåg att de va vatten under hindret och kastade sig,
haha och där flög jag... Som ni ser så slår jag bort bommen väldigt fint med huvudet x).

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hon som har Munsboro May har en C ponny som heter Munsboro Toss! låter som ni gillar samma häst namn, tänkte toss är rätt likt todd och ni båda har ridigt may! xD

2011-10-23 @ 09:01:38
Postat av: mmandaaan sjäällkvkvvvvv

ditt huvud <3

10 poäng dirrrr



hur fan hinner man tänka åp tyglarna när man ramlar av ? :o tror inte jag tänker nån gång imitt liv jag.. ojoj

2011-10-23 @ 09:32:07
Postat av: Annie

hahha sry , men hur fan lyckas du slå bort bommen med ditt huvud ?!! kan typ inte sluta garva..xd <3

2011-10-23 @ 20:32:15
Postat av: Isabella Bergh

stackars bommar...

2011-10-24 @ 20:11:24
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0