Fucking underbart!

Nu mina kära läsare ska ni få veta vad jag gjort,
jag testade en fyraårig c-ponny, som jag ska tävla åt Marina Åkerlind.
Och jag är helt kär, först var han lite osäker och nervös, då inte så många har ridit honom.
Men efter en stund så slappnade han av och var underbar!
Så duktig för sin ålder, jag kunde ha så mjuka händer att tyglarna typ kunde ha varit silke ;)
Nejmen han var väldigt mjuk i munnen, lätt att följa, klok!
När vi hoppat några språng och han fattade vad som gällde så sög han tag i hinderna, ville till dom,
men väntade på mig hela vägen!
Skulle vilja ha honom själv ;)
Är otroligt glad att Marina hörde av sig till mig :D

Här är ngr bilder jag hittade på honom, juste förresten så heter han Åh Pontus :)





Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var väl Sandra Englunds förra ponny? Eller dom har just sålt den, och jag tror den hette Åh Pontus. o: (:

2011-10-07 @ 21:17:46
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: Lotta Englund

Hej, Vad kul att du får chansen med Pontus. Han är en fantastisk mysig kille. Lycka till o uppdatera gärna med bilder så vi kan följa er.



Matilda: Ja det är Sandras & Emmas förra ponny. Det är Sandra som ridit in han.

2011-10-11 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0