svar på frågestunden del 2

Dessa frågor är helt sick, men ah, typ alla jag känner är lite sjuka så xd

Hur går det med ditt snygga _?
;)

Visst äger jag o Bert?
Inte mer än niiiiiiiiiiiils!

Vad är målen med todd 2012?
Göra ett riktigt bra SM, om dom tar bort stil vill säga, annars bojkottar jag nog skiten.
I övrigt så är det bra rundor och placeringar i msva på de större tävlingarna ;)

Ska du rida han hela nästa år, asså så länge du får tävla ponny? Shit du blir fan gammal snart ;O då blir de feezt
Manda!
Alltså jag har iaf tänkt ha honom till hösten nästa år, sen vet man ju aldrig om det kommer köpare tidigare osv.
Fett gammal jao, 18år, shit skaffa rullator??
Lätt! Men du är ju föfan bara 95a din kossa :(

Varför spårar mina frågor typ alltid?
För att du är som du är ;)

Gilllar du mycket smör på mackorna? De gör jag!
NEJ, jag hatar smör :s, så lite som möjligt! Det ska knappt märkas x) 

Visst har Max Sveriges godaste hamburgare?
Taste is KING, nanananana I'm lovin it

Var brukar du köpa mest av dina kläder din lilla size 0 ?
Hahaha nu va du rolig va?
Men ah iaf, jag köper knappt kläder från sverige x)
har ju mest Ralph Lauren, Levis, tommy hillfiger, osv.
oj, det där lät ju lite.... men hehehe annars så är de typ MQ ;)

Älskar du mig?
Tvek

Hatar du mig?
absolut <333333

Är jag snyggast i världen?
dvd

Äger jag ut dit på en brottningsmatch?
ALDRIG, jag tar dig med ett lillfinger, seriöst ;)

Rider du bättre än alla dina vänner? (två svar på frågan önska då den kan tolkas Olika)
HAHAHAHAHAHAHA



Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla märkesbög jag har bara billiga bonde kläder jag. jävla bög, hejdå nu gör jag slut på våran vänskap jag gillar inte bögar

2011-10-02 @ 19:23:31
Postat av: STOLT NORRLÄNNING!

Vilka cp kompisar du har! De är tur att du har mig som är normal iaf....

2011-10-02 @ 20:55:54
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0