HISS

Jag vill passa på att hissa Joy Wasserman och hennes pappa Kenth!
Dom har ju startat den här och har läst deras argumentationer, jag kan inte annat än att bli imponerad av deras texter, så välformulerade, tydliga och verkligen visar vad dom vill och varför.
Protest-grejen var ett otroligt bra initiativ och jag är till 100% på deras sida!

Här har ni några argument från fb:





Strunta i vad "den där" otroligt självgoda och patetis*a bloggen skriver, jag och många andra tycker att det ni gör är otroligt bra!

Kommentarer
Postat av: vendela ;D

shiet.. dedär va gryymmt skrivet , håller me er till 1000 :*

2011-09-15 @ 22:44:15
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0