Pessoa och Horseware

När vi kom till stallet så berättade Anneli att Pessoa och Horseware har gått ihop, så nu säljer hon pessoa kläder!
Hur bra liksom? :D
Fick en katalog på nya kollektionen och det här gillar jag:





Den här tycker jag nog mest om.
Men överlag så gillar jag kläderna i.o.m. att dom är så stilfulla,.

Pessoa vs Kingsland, vad tkr ni?
pessoa blir nog mitt val framöver!
Lite tröttsamt att alla går runt i kingsland och tkr heller inte dom har så snygga grejer längre.
Dock gillar jag de kingsland grejer jag har och kommer inte lägga de på hyllan än på ett tag, men iaf.

Kommentarer
Postat av: Isabella bergh

Måste säga kingsland även fast dom där kläderna var snygga:)

2011-09-11 @ 00:15:47
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0