SÖMNLÖSA TANKAR

Om man bortser från den väldiga trötthet och sömnlöshet jag lider av nu, så måste jag säga att jag verkligen älskar livet just nu. Tittar upp i taket och tänker på allt jag har och är så tacksam för.
De jag har runt mig just nu skulle jag inte byta mot allt i världen.


Spenderade helgen med ngr av de bästa jag vet - Harry och Vendela.
Lägga ner en massa tid på att mysa, rida och pyssla med Harry, och hinna med att åka till en av världens bästa människor. Har skrattat så jag nästan gråtit i helgen, hon och hennes familj är nästan lika galen som min egen. 

Har dessutom väldigt roliga planer med högst värdefulla vänner framöver.
Några dagar till tills lite ledighet, ska bli skönt att vara hemma lite mer, mina systrar kommer vara hemma och jag kommer kunna vara i stallet när det är ljust ute. 

Skulle någon komma med ett ridhus till mig så vore det perfekt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0