SVAR

Saknar du Todd? 
Ja, väldigt mycket

Kan du skriva ett inlägg om dina gamla ponnysar/hästar? 
Absolut kan jag det!

Vilken är den "bästa" ponnyn du har haft? Den som du har fått mest placeringar med. :) 
Todd, han var en helt fantastiskt bra ponny som verkligen kämpade med och för mig, han gav mig väldigt mycket och jag är evigt tacksam för min tid med honom :)

Vad har du för mål 2014? 
Jag hoppas att vi med hjälp av mina tränare ska kunna hoppa 140 under 2014. Jag skulle behöva komma tillbaka till det mentala flow jag hade med Todd och fortsätta jobba med att bli starkare, teknik osv :)

kan ni inte komma ner till 13- spelen i HBG? Hade varit sjukt roligt att få träffa er :) 
Det kommer nog inte hända 2014, vi behöver bli lite bättre innan vi åker så långt hehe ;)

Bästa inomhus & utomhus tävlingsplatsen? 
Inomhus är nog... hmm.. jag gillade Helsingborg! Utomhus Strömsholm (om man slipper spöregn hehe)

Vilket tävlingsminne är starkast ? 
När vi va på meeting i Sundsvall, todd och jag gjorde ngr av våra bästa rundor tillsammans där. 

Rider du Todd ibland? 
Har gjort det en gång sen han såldes, men planerar att "våldgästa" dom under min ledighet :D

 Hur går det för Todd idag? 
Det går riktigt bra, han trivs verkligen med Elsa och han hade inte kunnat få ett bättre hem :)

Vilken är din favorithäst/ponny? Om du bara får välja en. ;) 
Som inte är/varit min egen? Isf Carlos och Munsboro Mourinho

Vilka bloggar läser du dagligen?
Läser nästan bara arnoldassarsson.se , engmanamanda.blogg.se , vendelanorea.blogg.se och sen nellies + tyras ibland.

Din förebild?
Marcus Ehning

Svarar på resten senare :)




Kommentarer
Postat av: Linn S

Hej! Jag har följt din blogg jätte länge. Super!!! Jag undrar bara hur du har tänkt att du ska hinna med att hoppa 140 nästa år. du har väll inte hoppat eller kvalat till 130? har du hoppat många nationella tävlingar? Jag har bara tävlat ponny regionalt, så jag vet ju inte riktigt, men det låter som ett högt mål

2013-12-17 @ 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0