Svar på ngr kommentarer

Jennie ([email protected]) om B-ponny tiden :):
Hej :) Skulle inte du kunna lägga ut lite gamla bilder på Kakan? :D Hon stog här på Bräcke ridklubb förut och en av oss som bloggar på teambracke.blogg.se red henne jämt när hon stog här! :)

Jo självklart kan jag göra det ;)

Anonym om Vad tycker ni?:
allt tycker jag oxå är jätte bra :D men skulle vara roligt om du skrev hiss och diss mer, och typ outfit när är på tävling eller träning eller det du själv har på dig :) <3

I'll do that :)

bert om B-ponny tiden :):
sådär matchar ju typ jag nu ..........

HAHA det är bra manda

Lotta Englund  () om Fucking underbart!:
Hej, Vad kul att du får chansen med Pontus. Han är en fantastisk mysig kille. Lycka till o uppdatera gärna med bilder så vi kan följa er.


Absolut, det kan jag göra!

Kommentarer
Postat av: anonym

kan du inte skriva om saker du hade gjort och kommit på själv eller vad man säger som du gjorde förut?? :)

2011-10-13 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0