heeey

bra på att blogga vaaah? ;)
ahaha...
jaja kände faktiskt för att gö ett inlägg nu, så det är bara att lyfta på hatten och le. ;)
Ganska skönt med lov, men det är för kallt för att göra ngt så skulle lika gärna kunna vara i skolan.
Vänta lite nu va?
Va de jag som skrev det?, Jo jag tror bestämt det.
Har verkligen inte gjort någonting sen avslutningen, då gick alla tjejer och fikade,
sen har jag bara kollat på film och mockat, haha duktig tjej.
Men idag ska jag faktiskt försöka pugga lite matte och kemi, kul.
Har lite planer för resten av lovet, men inget jag kan avslöja nu. :)

JULAFTON imorgon gott folk, rätt trevligt skulle jag vilja påstå :).

"you know your fine, you've got that perfect face, perfect shape and perfect smile..." - Grown and sexy by Chamillionaire


New York


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0