Gymnasiet + Natur = massa plugg

Jag har varit grymt dålig på att uppdatera, jag vet.
Men dom senaste veckorna har det varit så grymt mycket, men jag ska bättra mig.
Nästa vecka har vi prov i naturkunskap och en massa läxor, men det är så mycket lugnare.
Igår fick Todd jobba på ordentligt, först tog vi en tur i skogen och jobbade på att sträcka ut steget, sen red vi i sommarhagen (som är bra stor) och jobbade på galoppombyten, känslighet
och jobbade hela tiden med sånt som är stärkande för musklerna, speciellt i bak.
Calle fick vila igår, men idag blir det nog en tur i skogen och kanske lite arbete,
men med Todd däremot blir det nog lösgörande arbete.
Men nu ska jag börja jobba lite med matteläxan så den blir klar innan jag åker till stallet,
för imorgon kommer jag inte hinna jobba alls.
Ha det!


Munsboro Todd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0