samhällskunskap...

morning people!
Sitter och kollar igenom samhällskunskapen,
jag måste säga att jag tycker det känns lite onödigt då man går natur.
Visst det är kanske bra att veta lite om massmedia, men det är så segt.
Jag skulle hellre cykla till stallet än att sitta här, menmen kursen är ju på typ 100p så.
Fast Hanna roar mej iaf via fb.
Btw, vi fick våra datorer igår (äntligen),
dock kan man inte gå in på dom hemma om man inte loggat in en gång i skolan...
snopet för alla som tog hem dom direkt, hehe.
Så det blir bara att vänta till imorgon.


Munsboro May, min gamla b-ponny <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

sööötpåni!

2010-10-06 @ 10:58:03
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: hannapanna :D

jag äger på att roa, även att det va några dagar sen men ;D bättre att kommentera sent än aldrig :P <3

2010-10-08 @ 00:58:43
URL: http://hannamgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0