Sovmorgon?

Sitter i skolan sen 40min tillbaka, det är härligt att bo på landet och komma till skolan lite mer än en timme innan man börjar, love it...
Aja, va ledig igår, så grymt skönt, det tackar vi för.
Sov till 10, sen nötte jag veronica mars i några timmar, tog cykeln till ica och handlade.
Sen åkte jag till stallet och red båda, fan va fina dom va!
Jobbade på galoppombyten med toddan och styrka, han har ett underbart steg, älskade hästen <3
Calle böjde jag igenom ordentligt, sen jobbade vi på att ha en lugn galopp, hon är grymt underbar <3.
På kvällen så gjorde jag en chokladfudgetårta och fortsatte att kolla på V.Mars.

Nu väntar jag på att spanskan ska börja, har suttit ensam bra länge men nu har iaf ngr kommit hit.
Ska fixa ett intressantare inlägg ikväll.

puss


Kungen <3
(fotograf, Amanda Engman)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sötasteeee! <3

2010-11-01 @ 20:16:00
URL: http://fotografamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0