söndag

Trots dimma så har det verkligen varit underbart ute idag.
Satt i sadeln vid 10 och var så gott som ensam i skogen.
Förutom ljudet av mina hästars hovar mot marken och fågelkvittret så var det helt tyst.
Efter att ha ridit Todd till utkanten av Tärnsjö så mötte vi monika som kom ridandes,
haha min charmiga ponny ville verkligen visa upp sig och blev plötsligt väldigt högrest och krökte på nacken för att se så snygg ut som möjligt.
Både Todd och Calle var grymt fina och det var väldigt skönt att vi nästan va ensamma i skogen.

Hade tänkt att jag skulle ut och springa, men istället fastnade jag vid "svärdet och spiran"
fan va bra den serien är alltså...
När jag väl kollat klart så fick jag för mig att baka och kolla på mästarnas mästare, duktigt.
Orkar verkligen inte åka till skolan imorgon, men vad har jag för val.
Aja på tisdag har jag utvecklingssamtal kl 9 sen är jag ledig resten av dagen.


mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0