förlåt, nu kommer svaren

När Amanda E. bloggade här så fick jag några kommentarer som jag såg nu.

Matilda om Gillar:
Tjooo , vet du om Animo har en hemsida? Isåfall, va heter den? :)

Ja, den heter http://www.animoitalia.com/
;)

Isabella Bergh om Alla hästar jag haft:
Haha va roligt att du hade Munsboro may :D

Känner du dom som har henne nu? :D

Rosanna Zimdahl om Bloggar jag läser:
läser din blogg mee sniglis ;) <3

Tur för dig snigelmördarn/lord voldemort ;) <3

Isabella Bergh om Hur tänkte dom...:
Fett snygg ;)

haha tror jag oxå du tkr ;)

Annie om Hur tänkte dom...:
hemsk..


haha jaaaa!

Sandar om Hiss och diss:
håller helt med dig där i din diss, de är verkligen ingenting jag själv skulle falla för :)

:) ja det känns som att de blir väldigt överdrivet

Nicholai von Benzon Hollesen ([email protected]) om Bilder från greva:
Tack va snällt av dig!!!
Tack för att du läser min blogg Amanda!
Kram Nicke

Haha vad är snällt? ;)

Amelie och Malin om En fråga, ett svar:
Nice blogg :)
kram

tack så mkt ;)

Johanna () om svar på ngr kommentarer ;):
Haha tack! Det är Wilma som har gjort den! (hon som jag har bloggen med) Hon gör gratis designer också btw... :)

hmm värt att tänka på :)

Johanna om Bilder från Västervik:
Grymt fina hästar du har :)

Tack så jättemkt :D och dsm ;)

Rosanna Zimdahl om R:
ååååh voldemort e ju min idol!!! :D men de känns då som om du kommer förgifta dom som jag ska smaka :S

mohahahahaha

___________________________________________
(kan hända att jag redan svarat på ngr, hehe x)... )

Kommentarer
Postat av: danielle

jag känner hon som har may ;)

Beckis kallar vi henne ;) may tävlade idag, i hudik och de gick bra för henne :D

2011-08-28 @ 22:38:55
URL: http://danielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0