Dag 6

5 fakta om dig själv:

• Jag har alltid blivit kallad kort, men det är bara så att dom som kallar mig det är långa...

• Det är typ aldrig någon som förväntar sig det, men jag är stark, väldigt stark med tanke på min massa.

• Jag har svårt för att använda ordet "kär" då jag tycker att folk slänger ur sig det i onödan, det ska betyda något, därför säger jag det nästan aldrig.

• Jag är halvt latinamerikan men jag fick bara G i spanska steg4, eller det är kanske steg 3 som man läser i gymnasiet, haha bra koll.
(kan dock försvara mig med att faktiskt ingen i min familj pratar spanska)

• Det finns en tanke som snurrar i mitt huvud varje dag och jag väntar på mig själv att göra något av den.

(dag 5 kmr senare då jag inte har ngn bild + att jag ligger rätt många dagar efter hehe)

 


Kommentarer
Postat av: egg

men erkänn, du är kort ändå :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD du ser ännu kortare ut när din kropps radie är 1cm..

och icke starkare än mig, jag är starkast!

2011-12-13 @ 09:34:17
Postat av: Isabella Bergh

Tänk att jag visste allt de där! :D (utom den sista, hehe)

2011-12-13 @ 20:53:38
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: voldemort

jag e också fett stark, vinner typ alltid på armbrytning fast ingen tror de :ooo gaaalet

2011-12-14 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0