svar på frågestunden del 1

hur gåre med ***a?
;)

saknar du a****?
inte direkt x)

hur lång e du?
160

vad väger du? om du säger över 30 vet jag att du ljuger..
43

vad gör du på ditt kemikalie jobb typ?
inventerar :)

hur länge e ru i stallet varje dag?
typ 2h kanske ;)

är bert fin?
jappppp

visst är jag bäst?
kanske det kanske

VAD VILL DU HA I JULKLAPP <- paniksvars-fråga
vet inte xd

VILKen hästblogg är bäst?
hastdiggaren.se

vilken ridkille är snyggast?
Filip Ingvarsson

bästa b,c,d storhäst ryttare ?
b, Adam Carey
c, vet inte
d, Filip Ågren
storhäst, Marchus Ehning

b,c,d storhäst ?
b, Munsboro May
c, Toddan, Munsboro Hawk Eye
d,

Vilken skulle du välja, Justin Bieber, Rebecca Black eller mig? ;D
Dig!

Favorit hästmärke? (svara kingsland annars får du ligga i buskarna igen!!!!)
Pessoa! (det var alle som puttade ner mig i buskarna för du va för klen ^^)

Vilken av killarna är snyggast, Marcus Doverholt, Nicholai Hollesen eller Jacob Ling-vannerus? ;)
Jacob LV/Marcus

Favorit film?
oj, många... typ He's just not that into you

Säg 3 saker som du vill göra innan du dör! ;)
Träffa alla jag älskar och göra något med dom som dom verkligen kommer ihåg,
något som dom kan tänka tillbaka på och le, även när jag är död.

Visst är Isabella Bergh grym!? :D
Lätt ;))

Hur kan ni 2 vara så lika????????????!?
Mycket bra fråga, inte den blekaste ;)

vem tycker du är mest störd av Egget, Erken eller Berghet?
först vill jag bara säga att ingen kallas för Erken för det är extremt fjortis.
Haha kan inte välja ;)

Skulle du kunna gifta dig med någon rik även fast du inte älskar han? ;)
Nej, men en rik kille som jag älskar, ja tack gärna för mig ;)



Svarar på resten senare ;)

Kommentarer
Postat av: egget

du ljög.....

2011-12-05 @ 22:00:24
Postat av: Din man ff!

Du tog ju inte med alla ;((

2011-12-05 @ 22:16:46
Postat av: Erken

erken är inte fjortis, hon är snart 17 :D

2011-12-05 @ 22:40:18
URL: http://erikabergqvist.blogg.se/
Postat av: egget

erika du suger hahaha.

men erken äger!!!! asså, namnet...

2011-12-07 @ 06:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0